maandag 26 augustus 2013

Yolanda op bezoek

14 tot en met 17 augustus hadden we alweer een gast uit Nederland. Gezellig! Dit keer was het Yolanda, een oud collega van AndrĂ©. Yolanda heeft ons verblijd met wat Nederlandse producten: lekkere  kaas, pindakaas en een klomp met een plantje erin die nu aan onze muur hangt. Bedankt Yolanda!

Aangezien ik in mijn drukke week zat heb ik de meeste activiteiten niet meegekregen. Maar ik ben nog wel een ochtendje meegeweest naar Clumber park. Clumber park blijft een erg mooi park. De meeste keren dat we er zijn geweest viel het weer wat tegen, maar dit keer was het een prachtige dag!


Ook heeft Yolanda ons nog mee uit eten genomen. We zijn naar de Relish geweest, bar en grill met zeer goed eten en heerlijke cocktails. Heb dan ook genoten van nacho's vooraf, heerlijke spareribs (mijn favo!) met een cappuccino mouse toe.


Geslaagde dagen dus! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blogger Widgets