donderdag 23 mei 2013

Algemene update

Ik werk ondertussen alweer dik 4 maanden in Engeland en heb het tot nu toe nog steeds naar m'n zin. Mijn proeftijd (3 maanden) heb ik gelukkig met vlag en wimpel overleefd.

Ik heb het ook erg gezellig met m'n collega's. We gaan geregeld een avond de pub in (volledig volgens de Engelse gewoonten). Afgelopen zondag 19 mei zijn we met z'n allen gaan paintballen als teambuilding. Of het de beste keus is om voor teambuilding op elkaar te gaan schieten laat ik hier maar even in het midden ;-). We hebben in ieder geval weer een hoop lol gehad. Het aantal en de grootte van mijn blauwe plekken (blauw - groen - geel - rood) zal ik jullie maar besparen!


Sommige dingen kunnen we nog steeds slecht aan wennen. Zo is vooruit plannen blijkbaar niet een van de sterkste kanten van een Engelsman. Een vergadering kan gerust een uur van tevoren gepland worden en ook het oefenen voor een toneelstuk (André) of flyball training wordt geregeld pas een dag van tevoren (of zelfs dezelfde dag) aangekondigd...

Op dit moment is André zijn voorstelling geheel achter de rug. Momenteel helpt André wat met bestuurlijke activiteiten. Hij heeft helaas nog geen baan weten te vinden dus buiten zijn sollicitaties blijf ik hem maar verblijden met (huishoudelijk) taken. Ik ben in ieder geval blij met zijn kookkunsten!

We hebben nog niet zoveel trainingssessies gehad voor flyball, maar tot nu toe doet Britt het erg goed. Ze vindt het geweldig, voor haar is het niet meer dan spelen met de bal. M'n groepsgenoten kijken er al naar uit om haar bij de wedstrijden in te gaan zetten. We zullen zien...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blogger Widgets