donderdag 1 februari 2024

Klusjes en inpakken

De afgelopen dagen heb ik niet stil gezeten. Letterlijk, want ik heb een hele lijst met taken af te werken, dus voor stil zitten heb ik geen tijd.

Maandag heb ik 2 dozen speelgoed naar de kringloop gebracht. Een aantal andere babyspullen probeer ik nog te verkopen. Naast al het inpakken ben ik ook begonnen met de grote schoonmaak. Zo heb ik de badkamer ontkalkt en ben ik begonnen met ramen zemen. Ramen zemen (zeker boven) is toch iets wat ik in de wintermaanden buiten niet doe.

Dit zijn bijvoorbeeld de bakken en dozen met onder andere te klein geworden kinderkleding.

Na het uitzoeken van de kleding die ik binnenkort nog nodig heb zijn deze dozen en bakken ook naar de opslag verplaatst.

Vanochtend, 1 februari kwam er ook iemand langs om ons huidige huis door te meten voor het energielabel. Het energielabel verloopt precies, dus daar is een nieuwe van nodig bij de verkoop. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blogger Widgets