zaterdag 18 januari 2014

En toen was het 2014

Wat is de tijd toch snel gegaan. Het is alweer 18 januari 2014 dus we wonen hier alweer ruim een jaar! Er is het afgelopen jaar zoveel gebeurd op mijn werk dat ik niet kan geloven dat het maar een jaar is. Aan de andere kant is de tijd zo snel voorbij gevlogen dat het voor mijn gevoel nog geen jaar kan zijn. Ik wil hierbij gelijk nog even extra stilstaan bij alle mensen die ons kaartjes hebben gestuurd of zelfs langs zijn geweest in Engeland. Echt superleuk!

De week van Kerst heb ik nog lekker een weekje vrij kunnen krijgen, waardoor we gezellig in Nederland bij de familie langs konden. We hebben lekker gerelaxt, heerlijk gegeten en natuurlijk bijgepraat met de familie. Toch wel weer slikken om weer terug te gaan naar Engeland…

We belanden echter niet in stilte, want Matthijs, Ivo en Lisette komen Oud en Nieuw bij ons in Doncaster vieren. Zoals door een dronken local in de pub werd gevraagd: "Doncaster? Of all places?" Maar we hebben het weer gezellig gehad.

Naast het spelen van spelletjes en lekker eten hebben we ook een modderige natte wandeling op Longshaw Estate (Peak District) gemaakt en hebben we Castleton bezocht. Aangezien ik weer aan het werk moest heeft André de gasten nog meegenomen naar York, wat natuurlijk weer een groot succes was.

Nu het 'normale' leven weer verder gaat zijn we vandaag, 18 januari, naar Beningbrough Hall & Gardens (National Trust) in York geweest. Weliswaar niet in de Hall & Gardens, want daar zijn geen honden toegestaan, maar we hebben wel een lekkere wandeling op de Estate gemaakt.


Aangezien het bijna de gehele wandeling heeft geregend heb ik mijn camera niet mee kunnen nemen. Helaas dus slechts 2 simpele snapshots vanaf mijn telefoon. Door de regen was een groot deel van de wandeling behoorlijk modderig wat tot enkele slippartijtjes heeft geleid. Ondanks dat het ons beide gelukt is om niet te vallen zat de modder tot boven onze knieën. Ik hoef waarschijnlijk niet te vermeldden hoe Britt (enkelhoogte) eruit zag… Maar we hebben genoten!


Na de wandeling hebben we onszelf nog getrakteerd op handgemaakte wintergroentesoep, wat we toch wel verdiend hadden. 

We zullen zien wat dit jaar verder voor ons in petto heeft...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blogger Widgets